Glödlampa glödlampor energilampa

Dags för årets Digital Impact Day

Ons 20 mar 2024 15:47

Vill du ha kul och samtidigt skapa en ljusare framtid? Då är Digital Impact Day något för dig! Du arbetar med ett uppdrag tillsammans med studenter från Sverige, Finland och Tyskland. Allt sker digitalt! Sista ansökningsdag är den 25 mars kl. 12.00. Eventet sker den 27 mars. Begränsat antal platser!

Under Digital Impact Day kommer du att vara en del av ett spännande team av studenter Sverige, Finland och Tyskland, som läser olika kurser och program. Tillsammans skapar ni lösningar som ännu inte sett dagens ljus.

Den 27 mars är uppdragsgivaren en innovationsaktör som vill skapa de bästa förutsättningarna för framtidens ledare. Uppdraget är en framtidsutmaning med fokus på de globala hållbarhetsmålen. Mer om dagen presenteras på morgonen den 27 mars.

Anmäl dig här

Vad ger Digital Impact Day dig som student?

Du får med dig värdefull erfarenhet och meriter för framtiden
Du kommer att träna ditt tänkesätt och på så sätt skapa effektiva lösningar för framtiden.

Vad behöver du för att vara med?

• Anmäla dig senast den 25 mars kl. 12.00
  • En dator med en webbkamera

Tid och plats

• Eventet sker via zoom, länk skickas efter bekräftelse på deltagande