Företagsekonomi GR (C), Relationsmarknadsföring och varumärkesstrategi, 7,5 hp
Kursen behandlar relationsmarknadsföring och varumärkesstrategi från både ett kundperspektiv samt ett företagsperspektiv.
Vårtermin 2024
- Start: Vårtermin 2024
- Studieperiod: Vecka 3 - 7
- Studieform: Campus
- Studiefart: 100%
- Ort: Östersund
- Språk: Engelska
- Anmälningskod: MIU-L4270
Undervisningens upplägg
Campuskursen har ett flertal träffar där studenten förväntas delta och där moment med obligatorisk närvaro kan förekomma. Salstentamen sker vid Campus.
Behörighet
Företagsekonomi GR (A/B), minst 52,5 hp, varav minst 22,5 hp avklarade från GR (B).
Urval
Urvalet grundas på antalet avklarade högskolepoäng som avklarats senast sista anmälningsdag, minst 1 och max 165 högskolepoäng.