Medarbetare och chefer
Enligt medarbetarundersökningen 2021 är 75 procent av de anställda som besvarade enkäten stolta över att jobba på Mittuniversitetet. Rekommendationsgraden och lojaliteten hade ett eNPS-värde på 10.
Våra viktigaste målgrupper beskrivs här övergripande. I olika planer för särskilda verksamhetsområden eller projekt finns mer detaljerade målgruppsbeskrivningar.
Enligt medarbetarundersökningen 2021 är 75 procent av de anställda som besvarade enkäten stolta över att jobba på Mittuniversitetet. Rekommendationsgraden och lojaliteten hade ett eNPS-värde på 10.
Ett strukturerat arbete pågår sedan 2019 i samarbete mellan KOM och HR för att öka Mittuniversitetets attraktivitet som arbetsgivare.
Den sida ska uppdateras
De viktigaste drivkrafterna hos de personer som är intresserade av eller redan har valt Mittuniversitetet är gemenskap, engagemang och en känsla av meningsfullhet. Kännetecknade för de individer vi...
Mittuniversitetets internationella studentpopulation består av ett antal olika målgrupper som har olika behov. Här hittar du mer information om dem.
Att nå ut med sin forskning, inte bara till de närmast berörda utan även till forsknings- och nyhetsintresserade som till exempel näringsliv och offentlig sektor, är i många fall en svår balansakt...
Målgruppen medier vill ha sådan information som har ett nyhetsvärde. Det kan handla om forskning, utbildning eller om organisationen Mittuniversitetet.
Både näringslivet och offentlig sektor vill samarbeta med universitet. Däremot sker det inte i så stor utsträckning.
Sidan uppdaterades 2024-03-12