Händelsen har löpt ut

Disputation i kvalitetsteknik, Maria Eriksson

Spara favorit

Välkommen till doktoranden Maria Erikssons disputation i Kvalitetsteknik där hon försvarar avhandlingen “Customer value in Commercial Experiences – Expecting the unexpected”.

I en allt större utsträckning letar människor efter att konsumera upplevelser som berör oss på ett emotionellt plan och är minnesvärda. Att lyckas skapa ett starkt engagemang och väcka starka känslor hos kunden ökar chanserna att leverera något minnesvärt. I avhandlingen presenteras vilka egenskaper den kommersiella upplevelsen innehåller och vad som krävs av organisationer för att leverera den.

Avhandlingen har titeln “Customer value in Commercial Experiences – Expecting the unexpected”. Här kan du läsa eller ladda ner avhandlingen

Opponent vid disputationen är professor Su Mi Dahlgaard-Park vid Lunds Universitet.

Handledare har varit professor Håkan Wiklund, docent Ingela Bäckström och doktor Pernilla Ingelsson.

Seminariet hålls på engelska.

Välkommen!

 

1 januari