Fre 16 aug 2019 10:42

Världens After Work på Grönborg, torsdag 20/9 kl.17-20. Det är inte det som är olika som skiljer oss åt, det är det gemensamma som binder oss samman!

Världens after work open campus

Vi bjuder på en inspirerande kväll med stand-up, mat, musik och mingel. Kvällen kantas av möten med människor du delar intressen med, samt tävlingar och utlottningar där ni som under kvällen anmäler er som Språkvän kan vinna en aktivitet tillsammans. Open Campus är ett samarbetsprojekt mellan Mittuniversitetet och Folkuniversitetet. Tillsammans med kommunens språkvänsverksamhet FAVI arrangerar vi detta event för att skapa kontakter mellan människor med utländsk härkomst och människor födda i Sverige.

Vi vill att Sundsvall ska visa framfötterna när det gäller öppenhet och värdskap!
Vi vet att det bästa sättet att integreras är genom personliga kontakter!
Vi tror att många kommer att få ömsesidig glädje av sina nya vänner!
Vi hoppas att du ska bli en del av den positiva utvecklingen!

Begränsat antal platser till en härlig kväll!

Zinat kommer – kommer du?

Är du intresserad eller har frågor, ta kontakt med Katarina Norström: info@katarinanorstrom.se Tel: 070-253 20 20 eller Lotta Brännström: lotta.brannstrom@miun.se

av

Sidan uppdaterades 2021-06-22