Företagsekonomi AV, Marknadsföring i nätverk, 7,5 hp

I kursen fokuseras kund- och marknadskanalstrategier från relationsmarknadsförings- och CRM (Customer Relationship Management) perspektiv. Dessutom diskuteras värdet av relationer och anpassningar från ett nätverksperspektiv. Kursen kan komma att ges på engelska.

Höstterminen 2020

roomCampus, Sundsvall
  • Start: Höstterminen 2020
  • Studieperiod: Vecka 51 - 2
  • Studieform: Campus
  • Studiefart: 100%
  • Ort: Sundsvall
  • Anmälningskod: MIU-L2181

Sista anmälan: 15 april 2020

Höstterminen 2020

roomCampus, Östersund
  • Start: Höstterminen 2020
  • Studieperiod: Vecka 51 - 2
  • Studieform: Campus
  • Studiefart: 100%
  • Ort: Östersund
  • Anmälningskod: MIU-L4911

Sista anmälan: 15 april 2020

Sammankomster

Campuskursen har ett flertal träffar där studenten förväntas delta och där moment med obligatorisk närvaro kan förekomma. Salstentamen sker vid campus.

Behörighet

Kandidatexamen med 90 hp i huvudområdet företagsekonomi eller motsvarande studier.

Urval

Urvalet baseras på antalet avklarade akademiska poäng i intervallet 30-285 hp godkända fram till och med sista anmälningsdag. I urvalet rangordnas de sökande efter totalt redovisade akademiska poäng.

Kontakt

Frågor om kursen

Frågor om kursen

+46 (0)10-142 80 00