Företagsekonomi GR (C), Affärsrelationer, 15 hp

Kursen fokuserar marknadsföring på konsumentmarknader och på industriella marknader samt fångar de förändringar som internet och globalisering inneburit för ämnet marknadsföring. Kursen bygger på modern forskning och fäster uppmärksamhet vid hur begrepp som värde, tjänstekvalitet, innovation, relationer, nätverk, CRM och service kommit att förändra innehållet i företagens marknadsföringsstrategier.
  • Start: Höstterminen 2020
  • Studieperiod: Vecka 36 - 45
  • Studieform: Campus
  • Studiefart: 100%
  • Ort: Sundsvall
  • Anmälningskod: MIU-L2091

Sista anmälan: 15 april 2020

Behörighet

Företagsekonomi GR (A/B), minst 52,5 hp varav minst 22,5 hp avklarade från Företagsekonomi GR (B)

Urval

Urvalet baseras på antalet avklarade akademiska poäng i intervallet 1-165 hp godkända fram till och med sista anmälningsdag. I urvalet rangordnas de sökande efter totalt redovisade akademiska poäng.

Kontakt

Frågor om kursen

Frågor om kursen

+46 (0)10-142 80 00