Företagsekonomi GR (C), Relationsmarknadsföring och varumärkesstrategi, 7,5 hp
Kursen behandlar relationsmarknadsföring och varumärkesstrategi från både ett kundperspektiv samt ett företagsperspektiv.
Vårterminen 2023
- Start: Vårterminen 2023
- Studieperiod: Vecka 3 - 7
- Studieform: Campus
- Studiefart: 100%
- Ort: Östersund
- Språk: Engelska
- Anmälningskod: MIU-L4150
Sista anmälan: 17 oktober 2022
Undervisningens upplägg
Campuskursen har ett flertal träffar där studenten förväntas delta och där moment med obligatorisk närvaro kan förekomma. Salstentamen sker vid Campus.
Behörighet
Företagsekonomi GR (A/B), minst 52,5 hp, varav minst 22,5 hp avklarade från GR (B).
Urval
Urvalet baseras på antalet avklarade akademiska poäng i intervallet 1-165 hp godkända fram till och med sista anmälningsdag. I urvalet rangordnas de sökande efter totalt redovisade akademiska poäng.
Kontakt
