Onlineseminarium: Hur gör man digitalisering begripligt?

Tor 26 mar 2020 11:44

Du som arbetar med tillväxtfrågor, stöttar/utvecklar företag eller jobbar med kommunikation är varmt välkommen att lyssna på lunchseminariet Brown bag på distans den 30 mars.

Brown bag RVN

Hur gör man digitalisering begripligt?

Företag i Västernorrland har stora möjligheter att nyttja digitaliseringens fördelar. På lunchseminariet kommer vi att presentera hur företagen ser på digitalisering och hur vi i stödstrukturen kan tänka när vi kommunicerar med företagen, för att nå ut med våra budskap och lyckas med olika typer av stödinsatser.

Seminariet bygger på resultat från projektet SMART Industri 2.0, som är ett samarbete mellan Region Västernorrland och forskare vid Mittuniversitetet och Umeå Universitet. Delfinansieras av Tillväxtverket.

Välkomna att lyssna och lära!

Anmäl dig till webbsändningen Brown Bag senast kl. 9 den 30 mars så skickar vi dig en länk.

Datum: Måndag 30 mars
Tid: 12.00-13.00.
Plats: Under våren hålls Brown bag på distans. Anmäl er för att få en länk.

Information hämtad från: https://www.rvn.se/sv/Utveckling/Brown-bag-seminar

Sidan uppdaterades 2020-03-26