CER‑studie i topprankad internationell tidskrift

Mån 11 jun 2018 11:45
Tidningar

CER har fått en studie accepterad för publicering i en topprankad internationell tidskrift. Det är artikeln ”The client as a source of institutional conformity for commitments to core values in the auditing profession” som Peter Öhman skrivit tillsammans med Thomas Carrington vid Stockholms universitet, Tobias Johansson vid Örebro universitet och Gustav Johed vid Handelshögskolan i Stockholm. Tidigare har artikeln “Speed of internationalization: Conceptualization, measurement and validation” som Martin Johanson skrivit tillsammans med Sylvie Chetty vid University of Otago Dunedin och Oscar Martin Martin vid Public University of Navarra, publicerats i en annan topprankad internationell tidskrift.

För mer information kontakta Peter Öhman
peter.ohman@miun.se