Ons 09 jun 2021 14:26

Nu finns en självbetjänings tjänst för besökare/utomstående som vill ha internet access när de vistas på Mittuniversitetet.

Wifi Trådlöst

Miun Guest- gästnät för Wifi

INFRA lanserar en självbetjänings tjänst för besökare/utomstående som vill ha internet access när de vistas på Mittuniversitetet.

Tjänsten är uppsatt för att vara så snabb och enkel som möjligt. Användaren skapar själv sitt konto som blir aktivt direkt och får access till Miun Guest/gästnät för Wifi.

Detta innebär att besökare/utomstående inte längre behöver vända sig till Servicecenter, Helpdesk eller Användarstöd för att få ett tillfälligt gästkonto för internet access utan skapar det enkelt genom att välja Miun Guest på sin mobila enhet och följer vidare anvisningar.

Ett nyskapat konto är aktivt 5 dagar och sedan stängs det automatiskt och en användare kan skapa flera konton om så önskas.

Läs mer om Miun Guest/Mittuniversitetets Gästnät

Sidan uppdaterades 2023-05-24