Felanmälan och uppstartshjälp i lokaler
En grupp för teknisk support jobbar med att skapa trygghet med teknik i undervisningslokaler, konferensrum och grupprum, så väl genom support som genom förebyggande arbete för att säkerställa att tekniken fungerar.
Förebyggande arbete
Med schemautdrag ur Time Edit som underlag utför gruppen dagliga ronderingar av undervisningslokaler.
Teknisk support
I undervisningslokaler, konferensrum och grupprum finns en lathund till hjälp för användaren samt instruktioner för tekniken och telefonnummer för felanmälan/hjälp.
Teknisk support kan nås under kontorstid.
Uppstartshjälp
När du bokar lokal får du en bekräftelse på tilldelad lokal och i denna bekräftelse informeras om bokning av uppstartshjälp.
Uppföljning och analys
Alla ärenden registreras i ärendehanteringssystemet NSP och i detta system sker sedan uppföljning och analys av uppkomna problem i de olika lokalerna.
Ej akuta ärenden
Skapa ett ärende, följ dina befintliga ärenden, få information om aktuella störningar, beställ produkter och tjänster och mycket mer i
Du kan också nå oss via telefon eller skicka e-post
Telefon 010-142 80 00
Telefontider måndag-fredag 08:00–11:30 och 13:00–16:00
E-post itsupport@miun.se