Ons 11 jan 2023 15:18

Är du stolt student på Mittuniversitetet och vill vara med att rekrytera nya studenter samt jobba med aktiviteter som vänder sig till våra nuvarande studenter?

Vi söker dig som har studerat minst en termin. Vi söker studenter från båda våra campusorter samt distansstudenter. Vilken utbildning du går spelar ingen roll. Det som är viktigt är att du vill inspirera andra till att studera hos oss och representera universitetet i enlighet med våra värderingar. Du kommer även jobba för att skapa stolthet bland våra nuvarande studenter. Som sökande är du duktig att kommunicera och skapa innehåll till sociala medier såsom Instagram, YouTube och TikTok, då mycket av den kommunikation vi gör är digital. För uppdrag som skolbesök, öppet hus, ska du gilla att prata inför en grupp.

Sista ansökningsdag 2023-01-16

Läs mer på: Studentambassadörer