Tis 05 mar 2024 10:44

Nu har du som campusstudent möjlighet att tycka till om studentlivet. Är det något du saknar? Har du förslag på aktiviteter? Kom förbi ljushallen i Östersund den 6 mars mellan kl. 12–13 och gör din röst hörd!

Just nu samlar projektet Studiesociala aktiviteter och Studentinflytande in tankar och idéer om hur studentlivet och campuskulturen är i Östersund och Sundsvall.
Nu vill projektledare Emanuel Magnusson och studentkårerna träffa dig!

• 6 mars i Östersund kl. 12–13 i ljushallen
    Emanuel och Studentkåren i Östersund bjuder på kaffe/te och lyssnar på förslag och åsikter från studenter och lärare.

Den 14 mars kommer Emanuel att vara med på Studentkåren i Sundsvalls ledningsutskott för att ta emot förslag och inspel.

Har du som student eller medarbetare förslag på aktiviteter som borde göras eller andra förslag på hur man kan förbättra studentlivet och öka studentkulturen i Östersund och Sundsvall? Tveka inte att mejla till
emanuel.magnusson@miun.se

Sidan uppdaterades 2024-03-05