CER‑mingel fyllde Fälldinsalen

Mån 05 mar 2018 14:35

För åttonde året in rad arrangerade CER och studentföreningen Sundekon en mingeldag för gymnasieelever, ekonomstudenter på Mittuniversitetet och företrädare för CER-nätverket.

Lena Burman
Daniel Eriksson, Sebastian Norlander, Hugo Landberg, Elsa Wollberg, Lovisa Tjernlund och Emma Svensson från Timrå gymnasium

Evenemanget, som lockade 200 deltagare, gick av stapeln den 21 februari och elever från Sundsvalls, Timrå och Härnösands gymnasieskolor och Mikael Elias gymnasium i Sundsvall fick först lyssna på föredrag om privatekonomi och CV-byggande. Därefter fick de tillfälle att mingla med representanter för ekonomstudenternas förening Sundekon och nio potentiella arbetsgivare: Deloitte, Folksam, Grant Thornton, KPMG, Nordea, PwC, SEB, Skandia och SPV.

Sidan uppdaterades 2018-03-14