Tor 26 okt 2023 08:50

Den 30 november firar vi 15 år med CER. Det gör vi genom att blicka både bakåt och framåt.

Jubileumslogotyp CER

Utöver en tillbakablick med representanter från CER och CER-nätverket finns aktuella branschfrågor på agendan. Vi gästas bland annat av Karin Apelman, generalsekreterare och vd vid branschorganisationen FAR, Per Johansson, myndighetschef för Revisorsinspektionen, Anders Stenkrona, profilerad privatrådgivare vid Nordea och Lars Westin, professor vid CERUM vid Umeå universitet. Medverkar gör även Niklas Säwén, kommunstyrelsens ordförande i Sundsvalls kommun, Mittuniversitetets rektor Anders Fällström och Gerhard Larsson, f.d. landshövding och ordförande i Ekonomiforskningsstiftelsen. Eftermiddagsprogrammet följs av en bankett i Stadshuset och personliga inbjudningar har skickats ut.

Sidan uppdaterades 2023-10-26