Webbinarium med fokus på regionala effekter av Corona

Tis 11 maj 2021 13:29

Hur har företag i olika branscher klarat sig ekonomiskt? Vilka företag har kunnat ta del av olika former av ekonomiskt stöd? Två frågor som diskuterades under CERs och Folkuniversitetets webbinarium 11 maj.

Corona: Bara pest för alla eller ekonomiskt paradis för vissa?

I serien ”Mitt i vetenskapen” bjuder CER och Folkuniversitetet in till kostnadsfria webbinarier 11 och 26 maj på temat ekonomiska effekter av Coronapandemin.

I detta första webbinariet den 11 maj ligger fokus på företagsekonomiska effekter av Corona. Medverkar i det här webbinariet gör Peter Öhman, centrumledare vid CER, Linda Edlund, tillväxtstrateg på Region Västernorrland, Anna Quist, chef digitala kanaler på Sparbanken Skåne, och Oliver Dogo, VD Handelskammaren Mittsverige. Moderator är Mittuniversitetets presskommunikatör Ronney Wickzell.

Se webbinariet i efterhand

Lena Burman