Mycket att fira för Demicom under akademisk högtid

Fre 13 okt 2023 15:42

Förra veckan gick den akademiska högtiden av stapeln i Östersund där Demicom hade flera prestationer att fira.

Kanslihuset i Östersund

Demicom gläds åt meriterande och excellenta lärare, åt sin hedersdoktor Hans Gennerud (Gullers grupp), sin nya professor Jonas Harvard och sin nya doktor Lottie Jangdal.

Jonas Harvard och Hans Gennerud höll även installationsföreläsningar under högtiden som ni kan se i efterhand via länken nedan.

Se installationsföreläsningarna

Varmt grattis till alla prestationer!

Bilder från akademiska högtiden

Hans Gennerud, konsult på Gullers grupp och extern representant i Demicoms referensgrupp tillsammans med Dan Bylund, dekan för fakulteten Naturvetenskap, teknik och media (NMT).

av

Jonas Harvard, professor i medie- och kommunikationsvetenskap och forskare vid Demicom tillsammans med Mittuniversitetets rektor Anders Fällström.

av

Lottie Jangdal, doktor i medie- och kommunikationsvetenskap och forskare vid Demicom tillsammans med Dan Bylund.

Sidan uppdaterades 2023-10-17