Jonathan Yachin har spikat sin avhandling

Mån 26 okt 2020 13:42

Fredagen den 23 oktober spikade Jonathan Yachin, doktorand i turismvetenskap på Mittuniversitetet och universitetsadjunkt vid Högskolan Dalarna, sin avhandling i bibliotekets lokaler på Campus Östersund.

Jonathan Yachins spikning av avhandling

I samband med spikningen presenterade Jonathan Yachin sin avhandling ”Behind the Scenes of Rural Tourism: A Study of entrepreneurship in micro-firms”. Han berättade även om sin forskningsprocess och hur den har utvecklats under sin tid som doktorand.

Jonathan Yachin berättade om sin avhandling och forskning under ett seminarium på ETOUR, Mittuniversitetet. Foto: Lusine Margaryan.

Den 20 november går det att följa Jonathan Yachins disputation på plats i Borlänge eller via zoom. Läs mer på Högskolan Dalarnas webb

Läs Jonathan Yachins avhandling här.

Sidan uppdaterades 2020-10-26