Doktoranden Samuel Willingham presenterade sitt arbete vid ett halvtidsseminarium

Tis 30 jan 2024 10:06

Den 25 januari presenterade doktoranden Samuel Willingham sitt arbete Learning Methods for Inverse Problems on Novel Imaging Modalities", vid ett halvtidsseminarium.

Samuel Willingham

Samuel Willingham är forskare i ett tidigt skede i Plenoptima-projektet, ett europeiskt H2020 Marie Sklodowska-Curie Innovative Training Network, ett tvärvetenskapligt samarbete om plenoptisk avbildning. Samuel är en del av en dubbel doktorsexamen mellan Mittuniversitetet och INRIA/University of Rennes.

Den 25 januari presenterade han sitt arbete vid ett halvtidsseminarium. Handledare för arbetet är Prof Mårten Sjöström, Mittuniversitetet och forskningsledare Dr Christine Guillemot, INRIA.

Opponent vid presentationen var Dr. Luca Calatroni, Laboratoire d'informatique, signaux et systèmes de Sophia-Antipolis (I3S - CNRS/Université Côte d'Azur). Samuel kommer nu att fortsätta sitt arbete mot en doktorsexamen.

av

Sidan uppdaterades 2024-01-30