Nu syns Miun på TV4Play, Instagram, Facebook och Stureplan

Mån 21 feb 2022 14:23

Idag startar den andra profilkampanjen inför sista ansökningsdag till höstens utbildningar. Våra studentrekryteringsfilmer kommer att synas på TV4 Play, Instagram, Facebook och i utomhusreklam på Stureplan i Stockholm. Alla aktiviter har gett bra resultat tidigare år.

Utomhusreklam på Stureplan
Fotomontage, reklamytan på Stureplan med Miuns reklamfilmer.

Utomhusreklamen pågår i en vecka, övrig annonsering i två veckor. Annonseringen i sociala medier syns i vår region, storstäderna och Gävleborg. Annonseringen på TV4 Play visas i storstäderna och Gävleborg.

Både denna kampanj och den som gick i december-januari har som syfte att Mittuniversitetet ska finnas i de sökandes medvetande innan sökperioden startar 15 mars. Men givetvis har vi som vanligt flera kampanjer och många olika aktiteter under själva sökperioden.

Om du är intresserad av att få veta mer om vilka fler satsningar som görs i studentrekryteringsarbetet, både nationellt och internationellt, kan du besöka vår sida för studentrekrytering

Sidan uppdaterades 2023-07-10