Ons 25 jan 2023 13:12

Välkommen till Mittuniversitetets pedagogiska inspirationsdag. Årets tema är akademisk hederlighet – eller hur kan vi undvika fusk, plagiat och otillåtet samarbete. Inspirationsdagen är den 9 februari och pågår 09.00 - 15.30.

Campus Sundsvall

Inspireras genom föreläsningar och workshops

Mittuniversitetets pedagogiska inspirationsdag är ett tillfälle att lyfta utmanande frågor och dilemman, bli inspirerad och dela erfarenheter. Årets tema är akademisk hederlighet – eller hur kan vi undvika fusk, plagiat och otillåtet samarbete.

Dagen innehåller både föreläsningar, gruppdiskussioner och workshops. En av föreläsarna är Anthi Christforidou som befinner sig på plats för att tala om temat “How to cheat in online exams: Exploring students’ experiences with academic dishonesty in online higher education”.

Klicka på länken nedan för att få mer information om vilka som föreläser och hur programmet för dagen ser ut.

Program för pedagogisk inspirationsdag

Sidan uppdaterades 2023-01-27