Nit och redlighet i rikets tjänst, NOR

Tis 12 dec 2023 11:05

I år belönades 18 medarbetare vid Mittuniversitetet med utmärkelsen ”Nit och redlighet i rikets tjänst, NOR”.

Medarbetare som har jobbar 30 år på Mittuniversitetet
Från vänster: Rektor Anders Fällström, Peter Fredman, Carina Ring, Urban Karlsson, Barbro Widerstedt, Mattias O’Nils, Håkan Olin, Karina Göransson, Fredrik Ståhl, Magnus Eriksson, Lilly-Marie Sten, Lars Nord och Dag Wassdahl. Förutom dessa har även Lars Evertsson, Anders Jonsson, John Selander, Per Sörlin, Jan-Åke Nyström och Marie Frykland tilldelats utmärkelsen.

NOR tilldelas den person som varit statligt anställd i 30 år eller varit anställd i 25 år vid pensionsavgång. Belönade kan välja mellan en medalj, klocka eller konstglas.

Förutom utmärkelsen inbjuds man till en gemensam lunch med rektor. I år intogs lunchen på Restaurang Invito i Sundsvall.

Ett stort grattis till alla trogna medarbetare.

Sidan uppdaterades 2023-12-12