Samverket öppet för Mittuniversitetets anställda till 31 maj

Tis 28 feb 2023 08:55

Fram till och med 31 maj testar Samverket i Östersund en öppen medlemsmodell där alla medlemsorganisationers medarbetare kan välja att gå med som medlemmar om man känner att miljön och sammanhanget kan vara värdefullt att vara en del av.

Sex silhuetter av människor

Mittuniversitetet är medlem i Samverket sedan projektet startades, vilket innebär att samtliga anställda kan nappa på Samverkets nya erbjudande.

Medlemskap innebär att du är varmt välkommen att:

• Förlägga hela/delar av arbetsdagen på Samverket
  • Förlägga möten på Samverket
  • Delta i aktiviteter
  • Bjuda in till aktiviteter
  • Få tillgång till den digitala communityplattformen som innefattar båda Samverkethubbarna i Östersund och Stockholm
  • Ta del av veckobreven
  • Vara en allmänt värdefull kugge i hjulet på Samverket!

Du kan också välja att enbart få veckobrev för att lättare kunna se vad som händer och följa med i snacket. Alla medlemsorganisationers medarbetare är alltid välkomna att delta på de aktiviteter som sker och får gärna komma på besök på förslagsvis onsdagsfrukostar 8.15-9.00.

Information om hur du ansluter som medlem och hur du signar upp för veckobreven hittar ni här.

Har du frågor eller funderingar?

Kontakta sandra@samverket.se

Sidan uppdaterades 2023-08-07