Var vänder du dig om din tjänstemobil gått sönder

Tor 30 mar 2023 13:50

Mittuniversitetet har nyligen träffat avtal med två reparationsverkstäder gällande lagning/reparation av tjänstemobiler dit du som anställd kan lämna din tjänstemobil om den gått sönder.

Mobiltelefon Samsung Galaxy J5

Mittuniversitetet har nu träffat avtal med två reparationsverkstäder avseende lagning/reparation av tjänstemobiler (MIUN-mobiler). I Östersund är det företaget Smartfix och i Sundsvall är det Fix My Phone dit du som anställd kan vända dig vid behov av lagning/reparation av din tjänstemobil.

Har din tjänstemobil gått sönder vänder du dig direkt till den lokala reparationsverkstaden på respektive ort:

Sundsvall
Fix My Phone (Birsta City)

www.birstacity.se/sv-se/stores/fix-my-phone

Östersund
Smartfix på (Hamngatan 19)

Elektronik reparatör | Smartfix | Jämtlands län

För vägbeskrivning och aktuella öppettider se hemsidan för respektive reparationsverkstad.

Vid besöket hos Fix My Phone/Smartfix behöver du endast uppge att du kommer från Mittuniversitetet, ditt namn och avdelning/institution samt avdelnings/institutionsreferens (ex. 9531) vid inlämning av din tjänstemobil så att reparationsverkstaden kan fakturera Mittuniversitetet.

Sidan uppdaterades 2023-03-30