10 minuter av din tid kan utveckla universitetets stöd

Tis 02 maj 2023 14:27

Som en del i Mittuniversitetets utvecklingsarbete genomförs, med start 4 maj, en enkätundersökning av stödet som tillhandahålls från förvaltningen och fakultetskanslierna.

- Resultatet av undersökningen är ett av flera underlag i den fortsatta utvecklingen av Mittuniversitetets stödverksamhet. Medarbetarnas inspel är otroligt viktiga för att prioriteringarna ska bli riktiga. Jag hoppas att så många som möjligt tar chansen och gör sin röst hörd, säger Lotten Glans, förvaltningschef.

Syftet med enkäten är att följa upp stödet från förvaltningen och fakultetskanslierna för att se om medarbetare får det stöd de behöver för att klara sina uppdrag. Uppföljningen avser inte enskilda avdelningars eller respektive fakultetskanslis stöd utan uppföljningen handlar om övergripande områden.

Har man en roll som chef med personalansvar ombeds man svara på några fler frågor än övriga medarbetare i och med att man har behov av annat stöd i sin roll.

Enkäten beräknas ta 10–15 minuter och svaren kan inte kopplas till person. Det är möjligt att svara på enkäten under tre veckor och det finns möjlighet att svara på svenska eller engelska.

Sidan uppdaterades 2023-05-02