Tis 27 jun 2023 12:05

Under juli och augusti kan svarstiderna på våra Studentexpeditioner bli längre pga. semesterperioder och lägre bemanning. Även många av våra avdelningar och enheter har begränsad service under sommaren. Här kan du läsa om deras öppentider.

Även Antagningsenheten, Schemafunktionen, Ladok, Examensenheten, Pedagogisk utveckling, IT Supporten, Tentamenssamordning, Tentaskanning, Studievägledningen och Servicecenter har begränsad service under sommaren.

Studentnära funktioner (med begränsad service under sommaren)

• IT  Supportens telefontider under perioden 26/6-4/8 är 9-11 och 13-15

• Servicecenter besöksdiskarna är stängda V.26-32 för mer info se https://www.miun.se/kontakt/Servicecenter/

• Examensfunktionen har lägre bemanning under sommaren

• Antagningsenheten har lägre bemanning under v 27-33

• Schemafunktionen är obemannade v29-31 och har lägre bemanning under v.28 och 32

• Ladokfunktionen är obemannad v29-30

• Pedagogisk utveckling är obemannade v 28-30 och nås i övrigt på pukontakt@miun.se Kursrum som beställs under denna period skapas med start v31.
  • Studievägledningen har stängt mellan den 13 juli - 10 augusti.
  • Tentamenssamordning är obemannad v 27-31.

• Tentamenskanning sker 1 gång per vecka i Östersund och den 7 juli i Sundsvall.

Skapad av Jenny Bergfors

Sidan uppdaterades 2023-06-29