Nya medlemmar i nätverket för meriterade lärare!

Tor 28 sep 2023 13:27

Antalet meriterade och excellenta lärare vid mittuniversitetet växer stadigt och nätverket har nu nära 60 medlemmar. Den 12 oktober är det äntligen dags för nätverksträff!

Lärarutbildning - Ämneslärare med inriktning mot arbete i gymnasieskolan

Den 12 oktober träffas nätverket för meriterade lärare på Campus Östersund och Campus Sundsval. Målet är att utforska samt diskutera rollen för såväl nätverket som de meriterade och excellenta lärarna. Under dagen får vi besök från Uppsala universitet och Stockholmsuniversitet. Alla medlemmar i nätverket är välkomna!

Har du frågor om träffen och vill anmäla dig är du varmt välkommen att höra av dig till någon av nätverkets koordinatorer, Gertrud Olauzon eller Annika Kjällman-Alm.

Har du frågor eller funderingar kring processen för att bli meriterad eller excellent lärare är du varmt välkommen att höra av dig till Helen Asklund.

Skapad av Alexis Engström

Sidan uppdaterades 2023-09-28