Mån 05 feb 2024 09:30

Nu fungerar Primula igen och alla ärenden som rör februarilönen behöver registreras och attesteras så snart som möjligt, dock senast torsdag 8 februari.

Ärenden som kan ge ett löneavdrag, till exempel frånvaro, ges högre prioritering vilket gör att alla ärenden kanske inte hinner med på februarilönen.

Det är av yttersta vikt att ärenden registreras och sedan attesteras löpande fram till och med torsdag för att så mycket som möjligt ska hinna med februarilönen. Även kvitton behöver vara HR tillhanda i tid.

HR-avdelningen har på grund av den höga arbetsbelastningen just nu inte möjlighet att besvara frågor per telefon eller mail direkt till administratörerna utan uppmanar dig som har frågor att först och främst kontakta Statens servicecenter, SSC, på 0771-451 000 alternativt mejla till primula@miun.se

Frågor och svar kring Primula


Rekommenderat

Sidan uppdaterades 2024-02-05