Servicecenter
Oavsett om du är student, anställd eller besökare kan du vända dig med dina frågor och ärenden till vårt Servicecenter. Vi hjälper dig med allt från praktiska frågor såsom parkeringsmöjligheter runt våra campus, passerkort/Miun-tagg, att hitta rätt lokal till funderingar om studier och utbildningsstöd.
Det här kan vi på Servicecenter hjälpa dig med som anställd på Mittuniversitetet:
- hämta ut din mobiltelefon, SIM-kort eller andra tillbehör som hör till mobiltelefonin, för mer information om telefonin och mobiltelefoner se Mittuniversitetets Telefoni och växelsystem eller kontakta IT Support
- Utlåning av portabel hörslinga till studenter med hörselnedsättning
- felanmäla en lärosal
- köpa profilprodukter privat och som anställd. Läs mer på Profilprodukter.
- hämta nyckel, Miun-tagg, dator med tillbehör få inloggningsuppgifter och ansvarsförbindelse om du är nyanställd
- Återlämning, i och med avslutad anställning, av nyckel, passerkort/Miun-kort/Miun-tagg, dator med tillbehör, telefon med tillbehör och resekort
- byta batteri till din kontornyckel
- göra en sjukanmälan
- vi tillhandahåller mobiltelefoner för utlåning
- anmäla om du är hemma p. g. a. vård av sjukt barn
- Personalparkeringar, se här för mer information
- Förmedla instruktion om hur du överlåter hanteringen av din e-post till exv en kollega under din semester.