Tor 27 jan 2022 09:15

Möjlighet till praktik och/eller examensarbete hos GRK Infra

GRK Infra AB:s breda tjänsteutbud täcker in alla delområden inom Sveriges infrastrukturbyggande. GRK behärskar även de mest krävande teknikerna inom infrastrukturområdet och arbetar med entreprenader av alla storlekar och kontraktstyper. Vilket gör GRK till en av Sveriges mest intressanta anläggningsföretag med en sporrande miljö och ett företag med framåtanda. GRK fortsätter rekrytera i samband med att företaget växer. Vi är det spännande och nyskapande alternativet på marknaden inom anläggning. Vi är ständigt på jakt efter ytterligare duktiga och engagerade kollegor för roller så som platschefer, arbetsledare samt KMA inom bro och mark till våra infraprojekt i Norrbotten, Västerbotten och Västernorrland.

Hos oss på GRK finns det möjlighet till både praktik och examensarbete under utbildningen, samt till en anställning efter avklarade studier. Fördelen med att arbeta hos oss att du får chansen att arbeta på projekt som du kanske aldrig utfört eller stött på tidigare. Den personliga utvecklingspotentialen är gränslös.

Verkar detta intressant? I så fall kan vi diskutera vidare kring möjligheter till arbete och praktik för er studenter.

Axel Nyfors
Platschef