Sök till studentrepresentant!

Studenter i Östersund

Sök till studentrepresentant!

Information från SmartSek:

Få chansen att påverka din utbildning och studietid på programmet. Som studentrepresentant spelar du en avgörande roll för att forma kursinnehåll, förbättra studiemiljön och lyfta fram studenters röster. Du får stöttning av oss i Smartsek, din mötesplats och mittpunkt under din studietid! Det är okej att inte veta allt från början, man lär sig efter tid. Lite information om oss i Smartsek, vi är din sektion och vår viktigaste uppgift är att bevaka studenternas intressen, till exempel beträffande kvaliteten på utbildningarna. Vi ser också till att du är informerad om vad som händer vid universitetet och hjälper dig om du har bekymmer med något. Så ni kan se oss som ert egna fackförbund. Ansök idag för att göra verklig skillnad i din utbildning!

Sidan uppdaterades 2024-03-15