Tillgänglighet_Future_16-9

Vässa din kreativa förmåga med Digital Impact Day

Fre 20 okt 2023 14:19

Vill du skapa en ljusare framtid i ett häftigt case? Då är Digital Impact Day något för dig! Du arbetar med ett uppdrag tillsammans med studenter från Sverige, Finland och Tyskland.

Under Digital Impact Day kommer du under en dag att delas in i ett digitalt team av studenter från Sverige, Finland och Tyskland som läser olika kurser och program. Tillsammans skapar ni lösningar som ännu inte sett dagens ljus. Uppdragsgivaren denna gång är ett medieföretag i Finland med nationell och internationell räckvidd som har en utmaning där er lösning kan bidra till en positiv framtida utveckling inom medie- och kommunikationsområdet. Mer om uppdraget presenteras i starten av eventet.

Du får med dig värdefull erfarenhet och meriter för att bygga ditt CV samtidigt som du tränar ditt tänkesätt och förmåga att skapa effektiva lösningar för framtiden. Med Digital Impact Day ger vi dig möjligheten att få nya perspektiv att lösa utmaningar på ett hållbart sätt och chansen att utmana dig själv samtidigt som du tar fram kreativa idéer på en konkret framtidsutmaning.

Säkra din plats redan idag genom att skicka in en intresseanmälan

Sidan uppdaterades 2023-10-20