Studentnära/stödfunktioner med begränsad service under jul och nyår

Tis 21 dec 2021 10:51

Så håller Servicecenter och Helpdesk öppet under jul och nyår. Studentexpeditionerna har lägre bemanning 23 dec till och med 7 jan.

Servicecenter i Östersund

Servicecenter

Mellan 22 december och 9 januari har vi stängt i besöksdiskarna i Servicecenter.
För dig som behöver träffa oss erbjuder vi tidsbokade besök 8-16. För tidsbokning ring oss på 010-142 80 00.

Telefonen bemannas alla vardagar 08:00 - 16:00 (lunchstängt 11:30-12:30)

Trettondagsafton, 5 januari, har vi halvdag och bemannar telefonen 08:00 - 11:30. Fredag 7 januari har vi stängt.

Övriga tider går det bra att lägga ett ärende i Serviceportalen.

 

IT-Helpdesk

Telefonen bemannas följande dagar och tider:

27-30 december och 3-4 januari 09:00-11:00 och 13.00-15.00
5     januari     09:00-11:00.

Från och med måndagen 10 januari återgår vi till ordinarie öppettider.

Övriga tider går det bra att lägga ett ärende i Serviceportalen.

 

Pedagogisk utveckling

Under perioden 27-30 december har vi som jobbar med pedagogisk utveckling ingen bemanning. Vid akuta tekniska frågor kontakta IT-Helpdesk genom att använda Serviceportalen eller helpdesk@miun.se. Om du behöver hjälp med frågor kopplade till pedagogisk utveckling, använd vår funktionsadress pukontakt@miun.se så återkommer vi till dig efter den 30 januari.

 

 

 


Rekommenderat

Sidan uppdaterades 2023-05-23