Studentnära/stödfunktioner med begränsad service under jul och nyår
Så håller Servicecenter och Helpdesk öppet under jul och nyår. Studentexpeditionerna har lägre bemanning 23 dec till och med 7 jan.
Servicecenter
Mellan 22 december och 9 januari har vi stängt i besöksdiskarna i Servicecenter.
För dig som behöver träffa oss erbjuder vi tidsbokade besök 8-16. För tidsbokning ring oss på 010-142 80 00.
Telefonen bemannas alla vardagar 08:00 - 16:00 (lunchstängt 11:30-12:30)
Trettondagsafton, 5 januari, har vi halvdag och bemannar telefonen 08:00 - 11:30. Fredag 7 januari har vi stängt.
Övriga tider går det bra att lägga ett ärende i Serviceportalen.
IT-Helpdesk
Telefonen bemannas följande dagar och tider:
27-30 december och 3-4 januari 09:00-11:00 och 13.00-15.00
5 januari 09:00-11:00.
Från och med måndagen 10 januari återgår vi till ordinarie öppettider.
Övriga tider går det bra att lägga ett ärende i Serviceportalen.
Pedagogisk utveckling
Under perioden 27-30 december har vi som jobbar med pedagogisk utveckling ingen bemanning. Vid akuta tekniska frågor kontakta IT-Helpdesk genom att använda Serviceportalen eller helpdesk@miun.se. Om du behöver hjälp med frågor kopplade till pedagogisk utveckling, använd vår funktionsadress pukontakt@miun.se så återkommer vi till dig efter den 30 januari.