Banquet

Avslutning för avgående studenter

Tor 25 apr 2024 16:59

Den 31 maj kl. 10 är det dags för avslutning för avgående studenter vid Campus Sundsvall och Östersund. Den arrangeras i samarbete med studentkårerna. Avslutningen vänder sig till dig som går en utbildning (campus eller distans) som avslutas vårterminen 2024.

Mittuniversitetet välkomnar dig som avslutar dina studier hos oss till vårens avtackning. Avslutningen är en tillställning där vi samlar våra avgående studenter och önskar dem lycka till i framtiden.

Avslutningen är enbart för studenter och det finns inte möjlighet att ta med sig anhöriga på grund av utrymmesskäl då vi håller till i lokaler på campus som har begränsat antal platser.

Plats, tid och program

Dag: fredagen den 31 maj
Tid: Kl. 10.00 ca 11.00
Plats: Sundsvall: Grönborg, Östersund: mingel i ljushallen och sedan F214
Livesändning till distansstudenter: sker från Östersund via zoom /YouTube
Anmälan: Ingen anmälan krävs till den gemensamma avslutningen
Program
Tal från Mittuniversitetet, Studentkåren och kommunen samt underhållning. Se utförligt program för respektive campus nedan.

Program för avslutningen

Välkomna!