CER önskar God Jul och Gott Nytt År!

Tor 19 dec 2019 14:58

I dagarna hade vi ett mycket givande möte med kollegor från Högskolan Kristianstad och Uppsala universitetet för att tillsammans med involverade företag följa upp årets insatser i projektet BranschUtveckling hos banker och Försäkringsbolag genom Flexibelt Livslångt lärande (BUFFL).

Fyrverkeri

Glädjande nog har ytterligare ett företag i CER-nätverket (Amendo) nu anslutit till projektet. Sista veckan före jul bjöd vi också in till konferensen Bomorrow 2020 och förde diskussioner om ett fortsatt engagemang i Bünsow Business Growth Forum. Vi kan därmed se fram emot flera spännande aktiviteter, men innan dess vill vi passa på att tillönska våra samarbetspartners och medfinansiärer en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.

Sidan uppdaterades 2019-12-19