Befordrad CER‑lektor koordinerar internationellt symposium

Mån 05 feb 2024 10:50

Mustafa Nourallah har nyligen befordrats till universitetslektor i företagsekonomi och samtidigt utsetts till ansvarig för forskningsområdet ”Digital banking and finance” vid CER.

Mustafa Nourallah, EJT

Förrutom att forska och undervisa, koordinerar Mustafa även arbetet med 2024 CER FinTech Symposium som ska hållas i Sundsvall 3-4 juni. Huvudtalare vid symposiet är professor Arman Eshraghi från Cardiff University i Storbritannien och Dr. Sofia Johan från Florida Atlantic University i USA.

– Det känns hedrande att ha blivit befordrad och framför allt att få axla detta uppdrag inom mitt forskningsområde. Jag och mina kollegor vid CER ser fram emot att få välkomna de internationella forskare som kommer hit för att presentera sina pågående FinTech-projekt. Extra glädjande är att vi kan bjuda in praktiker från CER-nätverket och berätta hur långt vi har kommit inom detta område i Sverige.

Sidan uppdaterades 2024-02-05