Olika sportutrustning, redskap och många olika tillbehör.

Anmäl dig till Skarpt uppdrag

Mån 04 sep 2023 15:00

Den 13 september arrangerar Miun Innovation årets upplaga av SKARPT UPPDRAG™ där du som student tar fram koncept på framtidsutmaningar ställda av organisationer eller företag i regionen. Sista anmälningsdag är den 11 september!

Vill du utveckla din innovationsförmåga och entreprenöriella kompetens? SKARPT UPPDRAG™ är en spännande modell som främjar interdisciplinärt tänkande och samarbete med företag och andra aktörer.

Som student har du möjlighet att delta i en utmanande och givande dag där du tillsammans med andra studenter hjälper ett företag, en myndighet eller en forskningsgrupp att lösa krångliga problem genom innovativa lösningar.

Den 13 september utmanas du och ditt team av ett strategiskt projekt kring klimatneutrala städer med en utmaning som har fokus på hållbara idrottsevent. Anmäl dig redan idag för ovärderlig erfarenhet som boostar ditt CV!

Praktisk information

Dag: 13 september 2023